mahkia

اصول زیبایی

mahkia

اصول زیبایی

مصرف امگا ۳ می‌تواند مضر باشد

محققان مرکز تحقیقات سرطان فرد هاچینسون در آمریکا می‌گویند مصرف کپسول‌های امگا ۳ نه تنها خطر سرطان پروستات را کم نمی‌کند بلکه احتمال موارد کشنده این بیماری را هفتاد درصد افزایش می‌دهد.

  ادامه مطلب ...

عکس هایی از جنگل بامبو در ژاپن

جنگل بامبو در شهر کیوتو (Kyoto) یکی از زیباترین جنگل های طبیعی جهان است. در ادامه این مطلب می توانید عکس هایی از این جنگل زیبا را ببینید.

  ادامه مطلب ...

خواص تخم شتر مرغ


تخم شترمرغ همچون هیبت این پرنده بسیار بزرگ است و می‌تواند ده نفر را سیر کند. هر عدد آن یک تا دو کیلوگرم وزن داشته و حاوی 2000 کالری انرژی و هر کدامش معادل 20 عدد تخم مرغ است. عسلی شدن تخم شترمرغ حدود 45 دقیقه و سفت شدن آن دو برابر این زمان طول می‌کشد. از نظر طعم، میزان چربی و پروتئین مانند تخم مرغ است. تحقیقات نشان داده است میزان کلسترول تخم شترمرغ پایین بوده و حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب غیراشباع است. مقدار ویتامین E، B5 و منگنز آن از تخم مرغ کمتر؛ اما میزان سلنیوم آن که به تولید و تکثیر اسپرم‌های سالم کمک می‌کند، بسیار زیاد است. میزان مس، آهن، روی و کلسیم آن نیز به محتوای خوراک این پرنده بستگی دارد.

نکاتی ساده برای روزه داری در تابستان

 رعایت راهکارهای ساده تغذیه ای در افطار و سحر می تواند روزه داران را به منظور دریافت منافع بدنی و تسهیل بهره مندی از مزایای روحانی این ماه مبارک یاری کند زیرا یک فرد بیمار به درستی نمی تواند از برکات ماه رمضان فیض ببرد. ادامه مطلب ...