mahkia

اصول زیبایی

mahkia

اصول زیبایی

چند ماسک مناسب برای درمان پوسته شدن پوست دست و صورت

مهم ترین علت پوسته پوسته شدن پوست کمبود ویتامین A و D می باشد به همین دلیل بهتر است از میوه ها و ماسک هایی استفاده کنید که سرشار از ویتامین A و D می باشد. به علاوه برای جلوگیری از پوسته شدن پوست و کلا اجزای بدن باید بیشتر استحمام کرد. ادامه مطلب ...

ماسک گیاهی شنبلیله


مهم ترین علت پوسته پوسته شدن پوست کمبود ویتامین A و D می باشد به همین دلیل بهتر است از میوه ها و ماسک هایی استفاده کنید که سرشار از ویتامین A و D می باشد. به علاوه برای جلوگیری از پوسته شدن پوست و کلا اجزای بدن باید بیشتر استحمام کرد.

  ادامه مطلب ...

آیا استفاده از ماسک آب‌رسان وقتی پوست خشک است، موثر خواهد بود؟

ماسک‌های آب‌رسان به سرعت خشکی پوست را برطرف می‌کنند. حتی برخی حاوی موادی هستند که مانند اسفنج عمل کرده و در پوست به آرامی آب خود را از دست می‌دهند. با این حال باید گفت که ماسک مرطوب‌کننده نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای استفاده روزانه از کرم‌های مرطوب‌کننده باشد. 

ادامه مطلب ...

خواص خیار

خیار گیاهی است علفی و یکساله دارای ساقه ی خزنده و پوشیده از خارهای نازک و خشن است . برگ های آن بزرگ و دارای زاویه و دندانه دار است. گل های آن زرد رنگ که به دو صورت نر و ماده روی یک پایه قرار دارند. میوه آن سبز رنگ و بسته به نوع و نژادهای مختلف ممکن است کوچک یا بزرگ باشد.

ادامه مطلب ...

نکاتی درباره مصرف گروه نان و غلات

هیدارت های کربن مهمترین منابع انرژی برای بدن ما هستند و بطور معمول ، بالاترین درصد مصرفی را در مجموع غذاهای روزانه دارا می باشند نان و غلات از شناخته شده ترین منابع غذایی هیدرات کربن هستند .

ادامه مطلب ...