mahkia

اصول زیبایی

mahkia

اصول زیبایی

علل فشار بالای خون

مقدار طبیعی فشار خون 120 روی 80 میلیمتر جیوه است. مقدار بین 120 روی 80 تا 139 بر روی 89 به عنوان مرحله پیش از فشار خون بالا در نظر گرفته می شود. فشار خون 140 روی 90 و بیشتر از آن نیز نشان دهنده ابتلا به فشار خون بالاست. در ادامه مطلب با 18 علت اصلی بروز فشار خون بالا آشنا می شوید.

ادامه مطلب ...

عکس از درختان بنسای

تصاویری زیبا از این درختان مینیاتوری که با واژه ای ژاپنی بنسای نامیده می شوند را برای شما قرار داده ایم. می توانید عکس درختان بنسای را در ادامه مطلب ببینید.

ادامه مطلب ...

آموزش کامل فال قهوه

از زمان های گذشته مردم علاقه مند بودند که آینده را پیش بینی کنند لذا برای این منظور اقوام مختلف علوم متنوعی را خلق کرده اند مانند ستاره شناسی ، تعبیر خواب ، طالع بینی ، فال قهوه ، روانشناسی رنگها ، کف بینی ، عدد شناسی ، تاروت وئی جینگ و غیره کهت عداد این قبیل پیشگویی ها  کم هم نیستند. فال قهوه هم یکی از این علوم به شمار می رود و معایب و مزایا زیر را دارد : مسلم است که از لحاظ پیش گویی هر گز نمی توان از فال قهوه انتظار مثلا تعبیر خواب را داشت و لی فال قهوه را میتوان هر روز و هر لحظه به دلخواه گرفت و جالب اینکه هر بار هر فنجان بردارنده حالت روحی همان لحظه است که شما دارید و بجز یک سری احتمالات ثابت که گویای حالات و روحیات طرف است ، میتوان برای هر نوع تصمیم گیری و یا هر برنامه ای که تدوین یافته فالی گرفت و از کم و کیف آن اطلاعاتی بدست آورد.  فال قهوه در عین حال برای بسیاری افراد جنبه تفریح و سرگرمی دارد.

ادامه مطلب ...

خانه را با چه رایحه ای معطر کنیم؟

در ادامه مطلب با خواص و کاربرد رایحه های مختلف در خوشبو سازی فضای خانه و تاثیر آنها بر روحیه تان آشنا می شوید.

ادامه مطلب ...