mahkia

اصول زیبایی

mahkia

اصول زیبایی

بهترین لباس برای مراسمی که در شب برگزار می شود

 برای اینکه در مراسم شبانه بدرخشید و همه ی نگاه ها به سوی شما باشد بهتر از به نکاتی که در ادامه مطلب به شما می گوییم توجه کنید.

ادامه مطلب ...

بهترین لباس برای مراسمی که در روز برگزار می شود

مراسمی که در روز برگزار می شوند تحت تاثیر آب و هوا هستند و محل برگزاری مراسم چندان اهمیتی ندارد بلکه نوع پارچه و اندازه لباس اهمیت ویژه ای دارد. 

ادامه مطلب ...

چگونه لباس بنفش را ست کنیم ؟

وقتی صاحب یک پیراهن بنفش براق هستید ، ممکن است رنگ تند و درخشش زیبای آن شما را از یک نکته خیلی مهم منحرف کند و آن این است که شما به کفشی احتیاج دارید که با این لباس زیبا همخوانی داشته باشد. اما نگران نباشید زیرا رنگ بنفش را می توانیم هم با رنگهای خنثی و هم با برخی رنگهای شاد و تند به راحتی ست کنیم. بنابر این هم خانمهایی که سبکهای کلاسیک و رسمی را می پسندند و هم خانمهایی که سبکهای شاد و زنده را می پسندند می توانند کفش مناسب برای این رنگ لباس را به راحتی پیدا کنند.

ادامه مطلب ...

5 ماده غذایی برای لاغر شدن

اگر به دنبال وزن ایده‌آل هستید و می‌خواهید خوش تیپ باشید این مطلب به دردتان می‌خورد. باید بدانید برخی از مواد غذایی می‌توانند به لاغری و کاهش وزن کمک کنند. 

ادامه مطلب ...

چای سبز و کاهش وزن

مردم چین از دیرباز چای سبز را به عنوان یک نوشیدنی دارویی مصرف کرده و می کنند و به دلیل اهمیت ویژه این گیاه، اصول خاصی نیز برای تهیه آن دارند. به تازگی علاوه بر مردم چین، چای سبز در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران فراوانی یافته است.

ادامه مطلب ...